BioShock Infinite
09:19
Darkcloud256
,
0 Comments
BioSohck Infinite este un viitor first-person joc video , al treilea din seria BioShock. Anterior cunoscut sub numele de " Proiectul Icarus " , acesta este dezvoltat de Irrational Games pentru o lansare in 2012 pe Xbox 360, Playstation 3 si Microsoft Windows. BioShock Infinite nu este o continuare directa sau un prequel la jocurile precedente , desi este dotat cu concepte similare de joc si teme. Jucatorul controleaza un fost agent Pinkerton , Booker DeWitt , ce incearca s salveze o femeie pe nume Elizabeth aflata in orasul suspendat in aer Columbia in 1912.
Ca DeWitt , jucatorul muta cu privire la diverse structuri ale Columbiei cu ajutorul unui carlig grappling , o serie de cai ferate care leaga cladirile numite Skyline , pentru a invinge dusmanii. Irrational Games a declarat ca piesele nu sunt puternic scriptate , aceasta declaratie fiind facuta la reactia unui video preview in timpul saptamanii de 21 septembrie 2010 , a demonstrat numeroase elemente ale jocului.
Desi BioShock Infinite imparte acelasi nume si cu celelalte, doua jocuri, Levine a afirmat ca aceasta este o noua directie, timid sa spuna daca acestea au in comun acelasi univers. Levine nu s-a referit la BioShock ca la o locatie sau setare, doar un concept unit prin doua idei : explorarea unei setari fantastice , precum si utilizarea a unui numar mare de instrumente si abilitati in maniere creative pentru a supravetui. Timothy Gerritsen , directorul de dezvoltare de produse a declarat ca au vrut sa pastreze senzatia de eperienta BioShock . Acest lucru a promovat cuvantul " Infinite " , pentru a reflecta o varietate de posibilitati a conceptului BioShock.
In privinta recomandarii sistemului, voi reveni cand acestea vor fi publicate.
Ca DeWitt , jucatorul muta cu privire la diverse structuri ale Columbiei cu ajutorul unui carlig grappling , o serie de cai ferate care leaga cladirile numite Skyline , pentru a invinge dusmanii. Irrational Games a declarat ca piesele nu sunt puternic scriptate , aceasta declaratie fiind facuta la reactia unui video preview in timpul saptamanii de 21 septembrie 2010 , a demonstrat numeroase elemente ale jocului.
Desi BioShock Infinite imparte acelasi nume si cu celelalte, doua jocuri, Levine a afirmat ca aceasta este o noua directie, timid sa spuna daca acestea au in comun acelasi univers. Levine nu s-a referit la BioShock ca la o locatie sau setare, doar un concept unit prin doua idei : explorarea unei setari fantastice , precum si utilizarea a unui numar mare de instrumente si abilitati in maniere creative pentru a supravetui. Timothy Gerritsen , directorul de dezvoltare de produse a declarat ca au vrut sa pastreze senzatia de eperienta BioShock . Acest lucru a promovat cuvantul " Infinite " , pentru a reflecta o varietate de posibilitati a conceptului BioShock.
In privinta recomandarii sistemului, voi reveni cand acestea vor fi publicate.
0 Response to "BioShock Infinite"
Trimiteți un comentariu