Reclama World of Warcraft cu Chuck Norris

                 Toata lumea vorbeste despre Chuck Norris, cine nu a auzit de el . A devenit renumit pe toate paginile de pe internet, asa ca m-am gandit sa postez si eu despre el, de data asta ceva mai interesant. Pe 20 septemenbrie cei de la Blizzaard Entertainment au lansat o noua reclama pentru jocul World of Warcraft , cu Chuck Norris interpretand un Hunter. Puteti vedea mai jos videoclipul . 
                 Ar trebui sa se faca un joc despre Chuck Norris , daca tot e asa de faimos, atunci va promit ca voi posta despre el .  Nu am ce comenta foarte mult despre aceasta reclama, doar am vrut sa va informez si poate sa va amuz cu o noutate aparuta pe internet  , care mi s-a parut interesanta. 


                                       

1 Response to "Reclama World of Warcraft cu Chuck Norris"

  1. Omg nu si in acest joc!!

Trimiteți un comentariu

48154_Refurbish your workspace in comfort and style with top-brand furniture from officemax.com.
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | Blogger Templates | Best Credit Cards